عاشق دیوانه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





خدا...........

خدا جون میشه تو امشب منو تو بغل بگیری؟

بگی آروم توی گوشم دیگه وقتشه بمیری


خدا جون میگن تو خوبی ، مثل مادرا می مونی


اگه راست میگن ببینم
عشق من کجاست میدونی؟

خدا جون میشه یه کاری بکنی به خاطر من؟

من می خوام که زود بمیرم آخه سخته زنده موندن

من که تقصیری نداشتم پس چرا گذاشته رفته؟


خدا جون تو تنها هستی میدونی
تنهایی سخته

زنده بودن یا مردن من واسه اون فرقی نداره

اون می خواد که من نباشم، باشه ،اشکالی نداره

خدا جون می خوام بمیرم تا بشم همیشه راحت

خدا میمیرم ولی منتظرش میمونم تو قبر تا قیامت...



نظرات شما عزیزان:

نگار
ساعت7:52---25 بهمن 1390
سلام خيلي خيلي عالي بود هم مطالب هم قالب و عكسها

موفق باشي


arezoo
ساعت19:25---23 بهمن 1390

در دل ، دردیست از تو پنهان که مپرس / تنگ آمده چندان دلم از جان که مپرس
با این همه حال و در چنین تنگدلی / جا کرده محبت تو چندان که مپرس


armin
ساعت15:21---28 دی 1390
akhe chi begam man behet han.
khejalat bekesh.
dari yekari mikoni yekam fek kon tavajoh kon be dorevaret.
haminjor nadide nashnakhte bara khodet shomare mizari biya baham rafigh shim?
dadash inaro ba sare chahara eshtebah gerefti engar.
zeshte bara khodet shakhsiyat ghael bash aval bebin tarafeto dorost gerefti bad bara khodet shomare bede
bye
be omide inke nayad didare dobare


فرزانه....دلنوشته
ساعت0:04---26 دی 1390
سلام
من باز اومدم
تا ميام اول ميام وبلاگ شما
تبريك ميگم كه انقدر با سليقه اي
كاملا مشخصه با عشق درست كردي وبلاگ زيباتو
اگه ميشه كد اهنگتو برام بذار.يا اسمشو
ممنوووووووون


متینه
ساعت18:41---25 دی 1390
سلام دوست عزیزم عجب وبلاگی داری ها امیدارم یکی از پرطرفدارترین ها بشی من نیومدم تبلیغ کنم اومدم فقط وبلاگتو ببینم گفتم شاید توهم دوس داری وبلاگمو ببینی اگه بیایی و نظرم بدی کلی خوشحالم میکنی ممنونم

farzane
ساعت17:40---25 دی 1390
salam
asheghe vebloget shodaaaaaaaaaaaaaaam
be manam sar bezani khoshhal misham


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط احد در 17:23 | |